Punkty odniesienia. Blog o konstruktywnym szyciu : cardigan obsession                                   

cardigan obsession

   

Source 1. 2. 3. 4
Winter is coming. Can you feel it? In Warsaw we have -10°C now. So I am thinking about some new warm garments. This is a good time to learn how to sew a cardigan. I am dreaming about knitting one but I assume I would finish it in March. I expect a shipment of new fabrics on Monday. I really can't wait! Meantime, I am searching for some cardigan inspirations. Of course I founded a lot of grey cardigan outfits, everyone has one (or more), me too. I love also all that ethnic versions, full of colours an triangular forms. Third board is about cardigan variation, I especially like number 4, it is a little bit crazy.

In the end some patterns you can use. Most of cardigans pattern are easy to sew. For me the biggest problem is finishing. I want to try number 1,2 & 4. Wish me good luck.  

Nie da się ukryć, zima nadchodzi. W Warszawie -10°C. Całkiem nieźle jak na listopad. Im zimniej, tym natarczywiej nachodzą mnie myśli o szyciu ciepłych ubrań. Najwyższy czas nauczyć się szyć rozpinane swetry. Marzyłam o wydzierganiu sobie takowego, ale podejrzewam, że nie ujrzałby światła dziennego  do marca. W poniedziałek powinna przyjść do mnie nowa dostawa materiałów. Już nie mogę się doczekać. Międzyczasie szukam inspiracji na mój kardigan. Oczywiście znalazłam sporo szarych, burych, grafitowych. Każdy ma jeden (lub więcej), ja też. Uwielbiam te etniczne, pełne kolorów i trójkątnych form. Trzecia tablica to różne kardiganowe wariacje, najbardziej lubię numer 4, troszkę szalony pomysł. 

Na końcu przygotowałam zestawienie kilku wykrojów, które można użyć. Większość z nich jest łatwa w szyciu. Dla mnie największym problemem zawsze jest ładne wykończenie. Chciałabym wypróbować numer 1, 2 i 4. Życzcie mi powiedzenia. 



Source 1. 2. 3. 4. 

Source 1. 2. 3. 4. 5. 6. 

Source 1. 2. 3. 4. 5.






Labels: , ,