Friday, 30 October 2015

dragons refashion

Dawno niczego nie refashionowałam. A szkoda, bo to moja ulubiona zabawa. Zawsze uważałam, że ograniczenia uwalniają we mnie dodatkowe pokłady kreatywności. Jakoś lepiej działam, gdy muszę się do czegoś dopasować. Tym razem do dyspozycji miałam znaleziony w                second-handzie szaliczek w smoki. Eh, cudo, miłe, granatowe, lekko egzotyczne. Niestety rozerwane. Materiału bardzo mało, więc musiał powstać miniprojekt. Padło na prosty top. Wykorzystałam model 116 z Burdy 3/2013. Uwielbiam taką linię tekoltu. Poniżej możecie zobaczyć, jak go zmodyfikowałam, żeby wystarczyło mi tkaniny. Na zdjęciach tego wyraźnie nie widać, ale karczek uszyty jest z lewej strony tkaniny.

Happy Friday!

Do you like dragons? I do! And now I have a little dragons top in my wardrobe. It is refashion project - made of a second hand scarf. I used Burda pattern (3/2013 #116) with alterations. It is simple, comfy and exotic at the same time.  My new love!




Żaden to wielki krawiecki projekt, ale cieszy mnie bardzo, bo ładnie zagra z moją garderobą. Poza tym rzadko pracuję z takimi cienkimi tkaninami, trochę ze strachu. A poszło tak gładko, że mam ochotę na więcej. Nawet zaopatrzyłam się w igły do jedwabiu - może odważę się w końcu zabrać za ratowanie mojej ukochanej koszuli. Idzie zima, więc - jak co roku - robię porządki w szafie i widzę, że jeszcze wiele przeróbek przede mną. Trochę moich własnych projektów pójdzie pod nożyce. Nie mam serca wyrzucać, tego co uszyłam, więc jeśli tylko tkanina wciąż mi się podoba - przerabiam.

Miłego szycia!







13 comments:

  1. Świetna tkanina i bardzo ładnie ją wykorzystałaś. Podobają mi się też spódnice (zdaje się, że też są Twojego projektu:)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję. Tak, spódnice też moje. Musze się tylko jeszcze poważniej wziąć za żakiety i odzież ciężką :)

    ReplyDelete
  3. Czesc!

    Just wanted to say that I love to read your blog so I've nominated you for a Liebster Award. Hope this is ok with you :) Check out my blog post about it:

    http://craftysooze.blogspot.co.uk/2015/10/liebster-award.html

    Susie (Zuzia) x

    ReplyDelete
  4. Fajnie pokombinowałaś i wyszła świetna bluzeczek. Na spódnice też zwróciłam uwagę, bardzo mi się podobają

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny efekt tej zabawy!

    ReplyDelete
  6. Wyszło ok, kolejna przydatna rzecz na wiele okazji, pozdrawiam

    ReplyDelete

Wasze komentarze są dla mnie źródłem radości i inspiracji! Dziękuję!