Monday, 7 December 2015

yellow

Dzisiaj krótko, bo projekt prosty. Idzie zima, więc mnie powoli bierze na żywe kolory. Ta jaskrawa cienka dresówka przeleżała w mojej szafie dobry rok. Taka piękna i mięciutka, a jakoś nie miałam do niej serca. W końcu uszyłam z niej prostą bluzkę na podstawie wykroju  Gertie, z którego już korzystałam w nieco innej wersji. Niby taka zwykła dzianinowa bluzka, ale kilka szczegółów sprawia, że bardzo lubię ten model: ładne wcięcie w talii, świetny profil dołu i rękawy za łokieć.

Życzę Wam miłego dnia!


Today shortly. Winter is coming, so it is the best time for colourful clothes! I bought this beautiful yellow fabric more than year ago with no ready sewing purpose. In the end I sewed new simple blouse based on Gerie’s pattern (I used it before here) and I really love my new boat neck top, it is so sunny and full of energy! 

Have a nice sewing day!

 







12 comments:

  1. Jak Ci fajnie, że żółty do Ciebie pasuje! Rzeczywiście ten krój bluzki jest bardzo udany. Leży na Tobie świetnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jakoś mi się ten kolor mało oczywisty wydawał, ale mam ochotę na więcej. Dzięki!

      Delete
  2. marzę o uszyciu takiego ładnego "zwyklaczka" jak Twój ale zawsze jest mi nie po drodze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak uszyjesz pierwszy, to nie będziesz mogła przestać! Zachęcam. To także świetny relaks między bardziej skomplikowanymi projektami.

      Delete
    2. Znam to! Dopasowałam do siebie jeden wykrój na taką prościznę i teraz trzaskam sweterki tylko z niego. Do znudzenia ;-)
      Nie pogniewaj się, ale czy nie masz wrażenia, że rękawy w ramionach ciut przykuse? Nie wrzynają się pod pachami i nie obciskają ramion? Albo może to tylko tak na zdjęciach wychodzi...

      Delete
    3. Nie gniewam się:) Nic mi się nie wrzyna, ale tylko dzięki temu, że to mocno elastyczna tkanina. Kolejną, uszyłam już z troszkę poszerzonymi rękawami. To mój stały problem, rękawy zawsze muszę dawać rozmiar większe, bo mam wspinaczkowego bica ;), a tu się rozpędziłam - poprzednia wersja była z półrękawkiem, więc problem nie występował. Masz oko :)

      Delete
  3. Krój bluzki bardzo uniwersalny, zatem wszystko gra. Niestety nie mogę się obiektywnie wypowiedzieć, bo niestety, ale nie przepadam za tym kolorem :) Ale najważniejsze jest to, że kolor pasuje własnie Tobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakoś moje upodobania kolorystyczne ewoluują i obecnie żółte, miodowe, musztardowe i tym podobne mają u mnie wysokie notowania ;) A bezwzględnie wierna jestem chyba tylko czerwieniom i granatom ;)

      Delete
  4. Bardzo lubię takie proste bluzeczki, które pasują praktycznie do wszystkiego. Fajnie na tobie leży i do tego ma piękny kolor, który na pewno będzie Cię wyróżniał w szarym, jesienno-zimowym tłumie ;)

    ReplyDelete
  5. Ona jest REWELACYJNA!!! Wyglądasz ślicznie. Uwielbiam żółty :)

    ReplyDelete
  6. Dziękuję! Miło dostać taki entuzjastyczny komentarz!

    ReplyDelete

Wasze komentarze są dla mnie źródłem radości i inspiracji! Dziękuję!