Punkty odniesienia. Blog o konstruktywnym szyciu : my little recycling                                   

my little recycling

   

I love sewing recycling projects. There is something exciting about giving a new life, changing character of old, unwanted clothes. In Poland there is a big problem with baying beautiful fabrics. If there is something interesting, the price is too big for me and my poor sewing skills. So for now, I looking for in second hands. 

Jestem wielką fanką recyklingowego szycia. Dawanie życia starym, niechcianym ubraniom może być niezwykle ekscytujące. Tym bardziej, że moim zdaniem w Polsce bardzo trudno jest kupić piękne tkaniny. Jeśli już znajdę coś, co mnie zainteresuje, cena okazuje się zaporowa, szczególnie na moje wciąż marne umiejętności. Więc na razie szukam w second handach.





 
Some months ago I founded this amazing, purple, hippie dressing-gown. I was sure that it can be a cute dress for me. And It is now!

Kilka miesięcy temu znalazłam ten niesamowity, fioletowym, hippisowski szlafrok. Wiedziałam, że może stać się śliczną sukienką. No i się stał!

BEFORE


I present my new hippie dress.

Moja nowa hipisowska sukienka.








Labels: , , ,