Punkty odniesienia. Blog o konstruktywnym szyciu : ballerina blouse                                   

ballerina blouse

   


This is my first project with my new sewing machine. I am so so so so happy. Sewing became a pure pleasure. This is the end of technical problems and unexpected pauses during the process of creating!




I have started sewing with a Papavero pattern. I wanted a blouse with bat sleeves so I have used Marchewkowa instruction for transformation. I have also changed a back.  

To mój pierwszy projekt z nowiutką maszyną do szycia. Wprost szaleję z radości, bo szycie w końcu stało się czystą przyjemnością. Koniec z urywającą się nitką, niespodziewanymi zmianami ściegów i ogólnie z enigmatycznością całego procesu. 

Szycie zaczęłam z krojem z Papavero, w którym zmodyfikowałam rękawy, ponieważ marzyły mi się nietoperzowe. Do zmian użyłam instrukcji Marchewkowej. Pomajstrowałam również troszkę z pleckami. 









Labels: , , ,